Klaar Kindt18 sep. 2019“seducing the senses.” Deel 2: Het geheim van geurmarketing.minireeks “seducing the senses.” Vandaag zoom ik even in op het RUIKEN. Ofwel: GEURMARKETING Heb je er ooit al bij stilgestaan waarom je...
Klaar Kindt4 sep. 2019Seducing the senses. Deel 1: ZIEN!Zo, we zijn vertrokken in de minireeks “seducing the senses.” Vandaag zoom ik even in op het ZIEN. Tegelijk op het eerste zicht het...
Klaar Kindt21 aug. 2019 Seducing the senses. Het geheim om klanten aan te trekken zonder schreeuwerig te zijn.Zintuigen… Onlangs kwam ik er na een reeks testen op uit dat ik hoogsensitief ben. Oh, wat zijn mijn zintuigen gevoelig. En van meer en...
Klaar Kindt17 jul. 2019Dé succesformule om meer klanten aan te trekken en meer klanten te laten terugkeren in je praktijk.Heb jij ook het probleem om mensen aan te trekken naar je (para)medische praktijk, én om ze te stimuleren om terug te komen? Onderstaande...
Klaar Kindt5 jun. 2019Hoe je ook met niet al te grootse ingrepen je bedrijf in de kijker kan zetten.Dit project toont aan dat je ook met “kleinere” ingrepen je bedrijf in de verf kan zetten. Nu, zo klein is het nu ook weer niet, maar ik...
Klaar Kindt22 mei 20199 tips voor de afwerking van je gebouw of werkplek, voor een betere beleving.Of het nu gaat over een klant in je shop of showroom, een medewerker, een patiënt in je praktijk, de leerlingen van je school,... Het...
Klaar Kindt8 mei 2019Wayfinding of signalisatie in het Muster dorp. Loop je met ons mee?Muster is een tijdelijk project, in oude loodsen, waar startende ondernemingen 1 of meerdere containers kunnen huren om hun kantoor of...
Klaar Kindt27 mrt. 2019Een nieuw leven voor de toiletten (!) in de Freinetschool “de Levensboom”. Een tijdje geleden kreeg ik de volgende vraag van de directeur van de school:“Onze toiletruimtes zijn vernieuwd. Zou je de deurtjes...