Contacteer ons en we maken samen van je gebouw dé verteller van je verhaal en dé ambassadeur van je merk!

Alle gegevens die je in dit formulier invult, worden automatisch opgeslagen in onze database. Meer info? Check onze privacy policy.

Alle gegevens die je in dit formulier invult, worden automatisch opgeslagen in onze database. Meer info? Check onze privacy policy.

Onze realisaties

Kinderdagverblijf

Onze realisaties

Bruyninghegoed

Onze realisaties

Levensboom

Onze realisaties

Onze realisaties

Muster

Onze realisaties

Groepspraktijk Tille

Onze realisaties

Sint Vincentius

Deel deze insight

Deel deze insight

Het aanbod van UpArt, kort en bondig!

Waarom trek ik niet genoeg klanten, en al zeker niet mijn ideale klanten aan?

Waarom komen mijn patiënten niet terug?

Waarom lijken mijn medewerkers niet gelukkig?

Waarom heb ik niet veel terugkomende klanten in mijn sportclub?

Waarom hebben onze leerlingen geen plezier in het leren?

Waarom straal ik niet de juiste visie uit?

...

 

Wat jij nodig hebt is een "gebouw dat spreekt".

 

Wat bedoelen we daarmee?

 

"Wij bieden een totaalconcept aan van architectuur en publiciteit, om van je gebouw dé verteller van je verhaal of dé ambassadeur van je merk te maken.”

Anders gezegd: we zetten je gebouw in als “reclamemaker" en “klantenaantrekker”, en dit op een esthetisch verantwoorde manier.

 

Wij pakken dus je gebouw aan van het grote geheel tot de kleinste details, en dat altijd in een totaalconcept.

waarom?

Omdat je verhaal vertellen nu eenmaal een geheel vormt. Een boek bestaat ook uit verschillende hoofdstukken, maar vormt altijd 1 verhaal.

Een klant of bezoeker begrijpt altijd beter waarover het gaat, als alles wat je doet 1 geheel vormt, als het plaatje klopt.

 

Hoe zorgen we daarvoor?

 

1. Inhoudelijk: 

 

wij zorgen dat de waarden, en dus het verhaal van jouw onderneming tot uiting komt in je gebouw.

Dit zowel voor winkels, ondernemers, toonzalen, groepspraktijken, scholen, sportclubs,… elke onderneming heeft een verhaal om te vertellen en elke onderneming wil zijn gebruikers soigneren.

 

Voor UpArt is het evident dat wij telkens het beste voor elk soort gebruiker voorstellen.

 

Wij hechten heel veel belang aan duurzaamheid van de materialen en de mentale en fysieke gezondheid van medewerkers, gebruikers, klanten,… (we kunnen heel veel bereiken door middel van kleur, licht, beweging, groen,…)

 

2. Praktisch: 

 

wij bedenken een totaalconcept dat gaat van interieurarchitectuur, over meubelontwerp, tot belettering, en dat uiteraard samengaat met (de eventueel bestaande) huisstijl.

 

Op welke manier doen we dat?

 

Ondernemers, allemaal anders...

De een doet het graag allemaal zelf, de ander geeft alles graag uit handen.

Daarom werkten we 3 pakketten uit: 

 

1. Small-pakket: Rent my brain

 

In de eerste fase zitten we samen, bekijken we je gebouw of site, en bespreken we wat jouw verhaal is dat je aan de buitenwereld wilt vertellen. 

(Het stappenplan dat we ontwikkelden, dat je op de website kan downloaden, kan hier al een hulp zijn om zelf wat inzicht te krijgen in de mogelijke aanpak.)

In een tweede fase brengen we de feiten en het verhaal samen in een concept. Dit uit zich in een voorstel om je gebouw aan te pakken, in een conceptuele fase, met enkele schetsen, een moodboard met materiaalvoorstellen,...

Daarna ga je zelf aan de slag om dit voorstel uit te werken en uit te voeren.

 

 

2. Medium-pakket: Rent my brain + ontwerp

 

Dit pakket bevat de fases uit het small pakket, maar aangevuld met een volledig uitgewerkt ontwerp. 

Dit ontwerp bestaat dan uit volledig uitgewerkte tekeningen, waar je direct mee naar een uitvoerder kunt gaan om zo te laten uitvoeren.

 

 

3. Large-pakket: Rent my brain + ontwerp + uitvoering en opvolging

 

Dit pakket start bij het medium pakket en wordt aangevuld met de volledige opvolging en uitvoering van het ontwerp.

Wij zorgen dus voor het aanspreken van uitvoerders, vergelijken van prijzen, opvolgen van de uitvoering/werf,...

Hier word je als klant volledig ontzorgd.

 

 

Zo, ik hoop dat dit kort, bondig en duidelijk genoeg was!

Zin om samen te werken?

Je weet me te vinden!

Het aanbod van UpArt, kort en bondig!

Waarom trek ik niet genoeg klanten, en al zeker niet mijn ideale klanten aan?

Waarom komen mijn patiënten niet terug?

Waarom lijken mijn medewerkers niet gelukkig?

Waarom heb ik niet veel terugkomende klanten in mijn sportclub?

Waarom hebben onze leerlingen geen plezier in het leren?

Waarom straal ik niet de juiste visie uit?

...

 

Wat jij nodig hebt is een "gebouw dat spreekt".

 

Wat bedoelen we daarmee?

 

"Wij bieden een totaalconcept aan van architectuur en publiciteit, om van je gebouw dé verteller van je verhaal of dé ambassadeur van je merk te maken.”

Anders gezegd: we zetten je gebouw in als “reclamemaker" en “klantenaantrekker”, en dit op een esthetisch verantwoorde manier.

 

Wij pakken dus je gebouw aan van het grote geheel tot de kleinste details, en dat altijd in een totaalconcept.

waarom?

Omdat je verhaal vertellen nu eenmaal een geheel vormt. Een boek bestaat ook uit verschillende hoofdstukken, maar vormt altijd 1 verhaal.

Een klant of bezoeker begrijpt altijd beter waarover het gaat, als alles wat je doet 1 geheel vormt, als het plaatje klopt.

 

Hoe zorgen we daarvoor?

 

1. Inhoudelijk: 

 

wij zorgen dat de waarden, en dus het verhaal van jouw onderneming tot uiting komt in je gebouw.

Dit zowel voor winkels, ondernemers, toonzalen, groepspraktijken, scholen, sportclubs,… elke onderneming heeft een verhaal om te vertellen en elke onderneming wil zijn gebruikers soigneren.

 

Voor UpArt is het evident dat wij telkens het beste voor elk soort gebruiker voorstellen.

 

Wij hechten heel veel belang aan duurzaamheid van de materialen en de mentale en fysieke gezondheid van medewerkers, gebruikers, klanten,… (we kunnen heel veel bereiken door middel van kleur, licht, beweging, groen,…)

 

2. Praktisch: 

 

wij bedenken een totaalconcept dat gaat van interieurarchitectuur, over meubelontwerp, tot belettering, en dat uiteraard samengaat met (de eventueel bestaande) huisstijl.

 

Op welke manier doen we dat?

 

Ondernemers, allemaal anders...

De een doet het graag allemaal zelf, de ander geeft alles graag uit handen.

Daarom werkten we 3 pakketten uit: 

 

1. Small-pakket: Rent my brain

 

In de eerste fase zitten we samen, bekijken we je gebouw of site, en bespreken we wat jouw verhaal is dat je aan de buitenwereld wilt vertellen. 

(Het stappenplan dat we ontwikkelden, dat je op de website kan downloaden, kan hier al een hulp zijn om zelf wat inzicht te krijgen in de mogelijke aanpak.)

In een tweede fase brengen we de feiten en het verhaal samen in een concept. Dit uit zich in een voorstel om je gebouw aan te pakken, in een conceptuele fase, met enkele schetsen, een moodboard met materiaalvoorstellen,...

Daarna ga je zelf aan de slag om dit voorstel uit te werken en uit te voeren.

 

 

2. Medium-pakket: Rent my brain + ontwerp

 

Dit pakket bevat de fases uit het small pakket, maar aangevuld met een volledig uitgewerkt ontwerp. 

Dit ontwerp bestaat dan uit volledig uitgewerkte tekeningen, waar je direct mee naar een uitvoerder kunt gaan om zo te laten uitvoeren.

 

 

3. Large-pakket: Rent my brain + ontwerp + uitvoering en opvolging

 

Dit pakket start bij het medium pakket en wordt aangevuld met de volledige opvolging en uitvoering van het ontwerp.

Wij zorgen dus voor het aanspreken van uitvoerders, vergelijken van prijzen, opvolgen van de uitvoering/werf,...

Hier word je als klant volledig ontzorgd.

 

 

Zo, ik hoop dat dit kort, bondig en duidelijk genoeg was!

Zin om samen te werken?

Je weet me te vinden!

Volg je ons mee in ons verhaal?
 
Dit kan hier in de blog of via sociale media:
 
 
#UpArt #aanbod #grafischontwerp #interiordesign #belettering #architecture #architectuur #interieurontwerp #branding #bestickering #ontwerp #maatwerk